> Časté dotazy (FAQ)

Všechny produkty prodávané na BBNS jsou autentické. Všechny položky před odesláním kontrolujeme a verifikujeme, abychom zajistili jejich pravost.

Celý návod na objednání tenisek najdete na stránce "Jak nakupovat?".

V případě, že chcete změnit způsob dopravy či platby po vytvoření objednávky, se nám prosím co nejdříve ozvěte na e-mail [email protected] a nebo nás kontaktujte na Live chatu. Uděláme vše pro to, abychom Vám vyhověli.

 

Ano, samozřejmě. Registrace samozřejmě povinná není. Všechny informace ohledně objednávky Vám přijdou na e-mail. Pokud se ale u nás registrujete, uvidíte ve svém účtu přehled Vašich objednávek o něco přehledněji.

Platba na dobírku je možná pouze u tenisek a velikostí s poznámkou "Expresní odeslání". Ostatní tenisky musíme externě doskladnit a zde je nutné uhradit platbu předem. Pokud Vás zajímá spokojenost našich zákazníků, můžete se kouknout na naše recenze.

Nabízíme platbu kartou, převodem na účet nebo Apple Pay, Google Pay, Online bankonví převod a Twisto Pay. U vybraných produktů (s poznámkou "Expresní odeslání") lze  platit i na dobírku.

 

Výměna velikosti je jednoduchá. Vyplňte formulář k vrácení, tady a do poznámky uveďte jakou velikost si přejete nově odeslat.

 

Ano, dají. Pokud se na zboží vyskytne nějaká vada, zboží můžete zaslat zpět k nám s žádostí o reklamaci. Stačí vyplnit formulář k reklamaci, zde.

 

O celém postupu vrácení Vás budeme informovat ve vytvořeném případě k vrácení. Na vrácení peněz máme dle obchodních podmínek 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Peníze ale obvykle vracíme do pár dnů od obdržení zboží.

Naši nabídku rozšiřujeme každý den o jednotlivé tenisky a velikosti. Naším cílem je mít největší výběr společně s nejlepším servisem v tuzemsku. Pokud máte zájem o informace ohledně nějaké očekávané novinky, rozhodně se nám můžete ozvat do chatu na webu, na sociální sítě nebo na e-mail [email protected].

Všechny naše objednávky balíme do dvojité kartonové krabice. Díky tomu se Vašim teniskám při přepravě nic nestane.

Pokud Vás zajímá aktuální stav Vaší objednávky, zjistíte ho ve Vašem klientském účtu, případně nás kontaktujte email: [email protected] a nebo na live chatu.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz